Friday 1 April 2011

DANIA, BEJBI

Kochani zegnam sie z wami na jakis czas gdyz wybywam jak wiece do Danii. Jestem cala podekscytowana na rowni z moim dzieckiem gdyz w Danii mnie jeszcze nie bylo a ja lubie sie wloczyc po swiecie :) Jak wroce zdam relacje  no i wkoncu moze otworze porzadna strone ze zdjeciami bo mamy ponad roczne!!! zaleglosci w publikowaniu zdjec z wojazy (stali wielbiciele wiedza o tym bardzo dobrze). Odezwe sie pewnie kolo 10go kwietnia jak wrocimy- nie zabieram telefonu, nie zabieram laptopa, chce miec prawdziwe wakacje!
Ha det kochani!!





4 comments:

  1. Czekam więc i nie piszę "udanego pobytu" bo i tak przeczytasz po powrocie :) Pozdrówka!

    ReplyDelete
  2. oooo to mi sie podoba. takie prawdziwe wakacje :) No to czekam na powrot :)

    ReplyDelete
  3. nie oszukuj, na facebooku bywasz :)

    ReplyDelete
  4. nie ja nie bywalam :) maz sprawdzal i zdawal relacje !!! :) wrocilam juz, dzisiaj dokladnie, wiec jak odpoczne opisze co i jak!!

    ReplyDelete