Tuesday 30 August 2011

Zezwierzecenie- link po serbsku i drastyczne zdjecie!!!!

Prosze, ciag dalszy...straszne!! Gnoj w wieku 15 lat siekiera odrabal psu glowe i wsadzil zdjecie glowy na fejsbuk!!!! Komentarze rodzicow- matka- w tym wieku dzieci ciezko kontrolowac. ojciec- w 2009 roku syna pogryzl pies wiec ma traume....
http://www.kurir-info.rs/crna-hronika/dzelat-iz-zajecara-psu-odsekao-glavu-119006.php


Dlaczego o tym pisze??? Nie wiem, powinnam pewnie pisac o ciazy, o radosnym oczekiwaniu etc a ja tu takie makabreski...

12 comments:

  1. samo odrąbanie psu głowy to masakra, ale ciekawa jestem co trzeba mieć w głowie aby wrzucić później takie zdjęcie na FB? Pewne jest, że szczyl ma nie po kolei w głowie.

    Swoją drogą jednak dziwne jest też to, że internetowa gazeta serbska powiela zdjęcie z FB i wstawia je do artykułu.

    ReplyDelete
  2. P.S. tylko czy tytuł "zezwierzęcenie" Twojego postu jest odpowiedni?

    ReplyDelete
  3. EvoCristino- co do tytulu jakos sam mi sie tak narzucil choc faktycznie, powinno byc chyba cos z bestia w tytule...mnie poza zachowaniem dziecka szokuje i postawa rodzicow...co do publikacji zdjecia- jest szokujace, dziala, przynajmniej na mnie, jakoze jestem wzrokowcem- tekst mnie szokuje ale zdjecie dodatkowo poglebia wrazenie...

    ReplyDelete
  4. o rodzicach to juz szkoda nawet mwoic, katastrofa wychowawcza, zero wyobrazni... syna ugryzl pies... i to jest wytlumaczenie dla takiego zachowania? na mnie tez to zdjęcie dziala ale wiesz, obawiam sie, ze inne oszolomy moga miec doskonaly wzor do nasladowania, albo malo tego moga zrobic cos bardziej makabrycznego na zasadzie przescigania sie kto zrobi "lepszy" numer. Przeczytalam tez Twoj drugi wpis o Mili z obcietymi lapami i slabo mi sie zrobilo. Choc i w Polsce maja miejsce takie historie - jakis czas temu jakies bydlaki przywiazaly psa husky'ego za glowe do samochodu i jechali dotad... ze urwala mu sie ta glowa... az sie nie chce w to wszystko wierzyc, jak czlowiek moze byc tak prymitywny...

    ReplyDelete
  5. z tego co czytalam na B92 jego znajomi byli oburzeni zdjeciem wiec jest cien nadziei, ze jednak wiecej jest ludzi ze wszystkimi klepkami... o huskym slyszalam, jak zaznaczylam w poscie poprzednim pisze na przykladzie serbskim bo jakos Serbia u mnie w rodzinie jest bardziej wszechobecna niz Polska ( w domu sie mowi po serbsku glownie) ale to nie znaczy, ze potworow nie ma i u nas (w Polsce, kurcze, u nas ma za duzo znaczen w moim przypadku;)).

    ReplyDelete
  6. rozumiem, rozumiem :) abstrahujac od gl tematu jesli nie masz nic przeciwko bede sobie tu do Ciebie zagladac :D

    ReplyDelete
  7. P.S. właśnie natrafiłam na tą stronę http://serbiananimalsvoice.wordpress.com/ - nie wiem czy chcesz to oglądać :/

    ReplyDelete
  8. a zapraszam :) i wzajemnie :)
    ....ooooo Boze........o tym piesku z obcietymi lapkami czytalam ale to wogole sie w glowie nie miesci, taka skala ludzkiej podlosci.....

    ReplyDelete
  9. gdyby ogol spoleczenstwa byl bardziej konsekwentny w swoich zachowaniach, moze z czasem mniej byloby takich tragicznych zdarzen. Coz, trzeba przyznac, ze wiekszosc ludzi kreci glowami nad pieskiem, chlopcem (gnojem) czy nad dana sytuacja, ale niekt takich ludzi nie bojkotuje. Moze jakby wszyscy sie odwrocili od gowniarza i od rodzicow to cos by to im dalo jednak do myslenia, a tak to po cichu, ale sie przyzwala, bo to tylko pies, nikomu niepotrzebny , bezdomny, zapchlony...nawet dobry uczynek dla spoleczenstwa, jednego pchlarza mniej ;( Nawet tam w te linki nie zajzalam, ja rycze na reklamie rspca kiedy tam tylko smutne psie oczy pokazywali. (ja bojkotuje kazdy taki przypadek zaslyszany, rezygnuje ze znajomosci z kims , kto opowiadal, jak to bylo fajnie kotu ogon podpalic, normalnie w tym momencie nie ma goscia, wychodze)

    ReplyDelete
  10. problem w serbii polega na tym, ze ludzie w niektorych zachowaniach nie widza nic zlego. nawet w rodzinie malzona sa osoby ktorym mam bardzo do zarzucenia pod tym wzgledem, aczkolwiek na wiele mniejsza skale niz odrabanie jakiemukolwiek zwierzeciu czegokolwiek...swoja droga mama mi ostatnio pisala (mama mieszka w PL dla niewtajemniczonych) o gosciu ktory obcial zonie kawalek palca bo miala narosl...:/

    ReplyDelete
  11. zdjęcia nie obejrzałam, nie lubię makabreski, jedno mnie wciąż zastanawia skąd się bierze ta agresja w dzieciakach? czasem myślę, że codziennie powinny mieć 3h w-fu, żeby porządnie się zmęczyć

    ReplyDelete
  12. obawiam sie ze to nie wystarczy wziazwszy pod uwage postawe rodzicow!!

    ReplyDelete