Tuesday 25 November 2014

czyszczenie atmosfery

1. od lat jestem w konflikcie z rodzicielka. 
2. jestem leniwa i balaganie
3. nie lubie pracowac wiec nie pracuje (ad 2- jestem leniwa)
4. nie lubie dzieci. swoje lubie aczkolwiek nie lubie sie z nimi bawic. ale cudze wzbudzaja we mnie irytacje, a czasem i niechec
5. patrze z gory na wiekszosc ludzi ktorych znam- bo tak.
6. nie czytam ksiazek
7. mam skandaliczne poglady polityczno- spoleczne. Jakbym przyznala sie choc do kilku z nich nie wiem ilu znajomych by przy mnie zostalo. Zaden?? Zaryzykowac????
8. nie znosze rodziny malzona, ale ja wogole tego narodu nie lubie- ciezko wykrzesac pozytywne uczucia wzgledem kogos kto sie zachowuje jakby wychowywala go ulica.


5 comments:

  1. 1. nie jestem w prawdzie w konflikcie z rodzicielka ale mamy dużo do "posprzatania" we wzajemnych relacjach
    2. jestem leniwa i balaganie
    3. migam się od pracy
    4. nie lubie dzieci - oprócz swoich i może kilku wyjątków
    5. patrze z dołu na większość ludzi, choć sprawiam wrażenie, jakby było odwrotnie
    6. czytam bzdety
    7. nie mam poglądów polityczno- spolecznych
    8. nie przepadam za rodziną malzona

    Olu, jesteś najnormalniejszą trzydziestką na świecie, która się frustruje z różnych względów... i tak Cię kocham :)
    Nie dobijaj sobie do głowy.
    Można nad sobą pracować, ale nie ma co się dołować.

    ReplyDelete
  2. Jestem dupkiem i juz. Mam odkręcić gaz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kur.... napisalam odp i nie poszla. Nie. Ja tez nie. Jeszcze nie.

      Delete
  3. Ja czytam pudelka. Dokad zmierza moje zycie?
    gietat

    ReplyDelete
  4. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work!

    ReplyDelete