Monday 14 October 2013

Kurwica (nie) rodzicielska

Mam dziecka. Dwa. Lubie sobie dziergac, gotowac, pracuje z domuuuuu... Mama idealna?? Oj nie... nie lubie sie bawic z dzieckami. A juz najbardziej nie lubie jak inne mamuski opowiadaja mi historie o swoich dzieckach. Kupy, slowka, srele morele. Mam wrazenie, ze z matkami mozna rozmawiac tylko o bachorach. Statusy na fejsie, zdjecia na fejsie, kochana co slychac? aa nic Frania mowi prognoza pogody... a co u CIEBIE slychac? Frania Frania Frania... az do wyrzygu.
Czy to oznacza, ze jestem fatalna matka ktora egoistycznie lubi rozmawiac o wszystkim ino nie o latorosli??

2 comments:

  1. Też nie lubiłam bawić się z dzieckiem, chyba, że już na etapie puzzli, który u nas bardzo wcześnie, na szczęście, nastąpił. Wszystko z Tobą ok, to reszta za bardzo "wczuwa się" w temat, do przegięcia i dalej.

    ReplyDelete