Tuesday 25 February 2014

Panikuje

Do konca marca mam oddac pani superwajzorce wstep do pracy i komentarz do literatury na bazie ktorej powstanie moje wiekopomne dzielo. Mimo, ze spedzam w bibliotece wiecej czasu niz w ciagu ostatnich 15 lat, dopiero robie notatki z 3 knigi. Albo jestem za dokladna albo musze zawezic temat. Ale jak tu zawezic takie smaczki!! Ksiazka naukowa, a jest napisane, ze Czarodziej Nic zostal spalony na stosie.... Albo, ze kobieta ktora odgryzie dziecku paluszki w ramach akcji- chce sie odmlodzic zujac palce potomkow; jest winna grzechu bycia czarownica.
Kiedy ja mam napisac 15.000 slow arcydziela?????

2 comments:

  1. Fajne książki czytasz :) Tytuły można prosić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozna :-D jutro podam dokladne tytuly i autorow. Komp juz spi...

      Delete