Tuesday 14 October 2014

pazdziernikowo

1. Pogorszyl mi sie wzrok. Jedyny plus to okazja do zakupu 2 nowych par okularow.
2. Upieklam najlepsza golonke w zyciu.
3. Oddalismy wszystkie papiery do obywatelstwa i czekamy.
4. Bedzie u nas impreza Halloweenowa. Moje ulubione swieto!
5. Znow utylam i to porzadnie, ale cos sie dzieje ze zdrowiem. Pracuje nad tym problemem.
6. Bylismy w kinie na nowym Draculi. Bardzo mi sie podobal. I film i Charles Dance. I Dracula.
7. Jak zwykle ze wszystkim jestem do tylu i nie wiem jak z tego wybrnac.

2 comments:

  1. 1- plus? Minusy, bo trzeba wydać kasę i stracić czas na wycieczkę do optyka i to całe przymierzanie. Plusem jest new look, pod warunkiem, że czadowe oprawki upolujesz :)

    5- odstaw zboża (i cukier ewentualnie)

    7- do tyłu to ja jestem, z racji kraju w którym mieszkam, u nas jeszcze nie było premiery Drakuli. Jak wybrnąć? Przestań mówić, pisać i myśleć, że jesteś do tyłu, bo nie jesteś, nasze miejsce w stosunku do rzeczy i spraw które się wokół nas dzieją jest względne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja lubie przymierzac okulary. kwestia zboz i cukrow itd to kwestia drugorzedna. nie mialam na mysli bycia do tylu w stosunku do filmow.

      Delete